Colégio Força Máxima voor iPhone

• Beveiligingsstatus

Softonic-recensie

Colégio Força Máxima: Een mobiele app voor de schoolgemeenschap

Colégio Força Máxima is een iPhone-applicatie ontwikkeld door Colegio Forca Maxima Franchising Ltda. Het is een gratis app gecategoriseerd onder Onderwijs & Naslagwerken. De app heeft als doel de schoolgemeenschap gemakkelijke toegang te bieden tot individuele informatie, extra materialen, aankondigingen en exclusieve inhoud, allemaal met volledige mobiliteit.

Met Colégio Força Máxima kunnen gebruikers op elk moment en overal gemakkelijk belangrijke informatie over de school raadplegen. De app biedt een scala aan functies om de schoolervaring te verbeteren, zoals toegang tot individuele informatie, waaronder cijfers en aanwezigheidsregistraties. Bovendien kunnen gebruikers aanvullend materiaal en exclusieve inhoud vinden om hun leertraject te ondersteunen.

De app fungeert als een communicatiehub voor de schoolgemeenschap, waardoor gebruikers tijdige aankondigingen kunnen ontvangen en op de hoogte kunnen blijven van het laatste nieuws en evenementen. Met zijn gebruiksvriendelijke interface en mobiele toegankelijkheid biedt Colégio Força Máxima een handige manier voor studenten, ouders en docenten om verbonden te blijven en betrokken te zijn bij de activiteiten van de school.

Over het algemeen is Colégio Força Máxima een waardevolle tool voor de schoolgemeenschap, die gemakkelijke toegang biedt tot belangrijke informatie, materialen en exclusieve inhoud, allemaal in één mobiele applicatie.

Programma is beschikbaar in andere talen

Colégio Força Máxima voor iPhone

• Gratis

• In Nederlands
  • V 2.0.8

(0)
  • Beveiligingsstatus

Beoordelingen about Colégio Força Máxima

Heeft u geprobeerd Colégio Força Máxima? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.